2012. június 21.

Andi baglya

A hétvégén Andi meglátogatott Csopakon. Azt kérte, hogy tanítsam meg horgolni, amit egyébként tudott, csak nem tudott róla. Illetve most már tud. Tud, meg tud is róla. ... Ha valaki még itt maradt ez után az eszmefuttatás után, annak elmesélem. ... Többnyire csak mesélem, tényleg, mert fotózni megint elfelejtettem.

Kivittük a fotelokat a teraszra, meg egy nagy doboz fonalat, és nekiláttunk. Előttünk nyújtózkodott az egyre nyáriasabb Balaton ... hiába, élni tudni kell.

Igazából a praktikumokat kellett átbeszélni:
  • hogyan kezdjük el a munkát
  • hogyan rejtsük el a szálvégeket még a munka során
  • hogyan lépünk át egy következő körre (a blokkos, körbehorgolás a célfeladat)
  • hogyan horgoljuk, illetve dolgozzuk össze a blokkokat
  • hogyan olvassunk mintarajzot, illetve minta leírást
  • hogyan jegyzeteljük le saját elképzeléseinket
  • mi is a blokkolás, és hogyan is
Erre az egészre a legalkalmasabbnak a granny square-t, azaz nagyi kockát találtam.
Andi szuperül belendült ... Ajaj, lehet, hogy függővé tettem a barátnőmet?


A stációk

Ezeket a képeket Andi blogjáról szedtem le, ahol írt a mi kis balatoni böködésünkről, és az otthoni folytatásról is.

Egy pár nappal azelőtti beszélgetés alapján, - ahol is belógattam neki, hogy jó nálam egy bagolyra, de csak, ha végre személyesen adhatom át - vittem ajándékba egy horgolt baglyot.

Bagoly a tuján - Andi blogjáról

Szigorúan tanulási célzattal, persze! És ha már olyan szigorú a tanulási célzat, hát lerajzoltam a mintáját is, jól ki is elemeztük, úgyhogy várom hozzá a társakat.



Az ötletet egyébként Laura blogján találtam. Ott le van írva a minta is, de a fordításba beletört a bicskám, úgyhogy improvizáltam is kicsit.

Kaptam én is ajándékot! Citromfű szörpöt, szintén egy, pár nappal azelőtti beszélgetés nyomán. ... Tudunk mi egymásnak célozgatni ... :)


Van a képen egy kakukktojás is! Nem, nem ettem meg a szintén Anditól
kapott szegfűszeges párnácskát, hanem visszadugtam a fonalas
dobozomba, had illatozzon.
Nagyon guszta, és fini, és ha a kánikulás hétvégémen az alább megmutatott menta nem halt volna ki, amíg a 6 négyzetméteres birtokom a férfiemberre volt bízva, no akkor menta is lenne benne.

Mentám, amikor még vígan élt


Jó kis nyári délután volt. Köszi Andi! Ilyet még sokat!











6 megjegyzés:

  1. Egy újabb maratoni délután volt látom. Sajnálom, h kihagytam. puszi

    VálaszTörlés
  2. Milyen szépen fogalmaztad meg, hogy nem tudtam hogy tudok! :)))Tényleg nagyon jó kis délután volt! Gabikám hiányoztál!

    VálaszTörlés
  3. Jah és szépeket bütyköltetek, azt nem is dicsértem meg. Hosszú még a nyár, remélem lesz még rá alkalom.

    VálaszTörlés
  4. köszi a bagoly-mintát, tök jó! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...