2012. június 4.

Lesz nyaralás!

Már látszik a fény az alagút végén!

Az, hogy nyár lesz, az már látható március közepe óta (hál'Istennek), és persze a nyaralást is szervezzük már egy ideje, de most kezdem érezni is, hogy közeleg a pihenés ideje. Jó kis láblógatós nyaralás. Úgyhogy elkezdtem tervezgetni, hogy mit viszek magammal ... Horgolni persze. Erősen limitált csomagméret, nem túl tágas élettér ... Tehát, egyféle fonal (nem túl vastag), részletekben készíthető modell.

Már tulajdonképpen borítékolva volt a lehetőség, ilyen alkalomra tartalékoltam egy még márciusban, eredetileg másra vett fonalamat. (ezt)
Szóval virágokat fogok horgolni és összehorgolni ... úgy 40-50 darabot.


Ki is próbáltam, hogy hogyis, aztán 3 virág után erőt vettem magamon, szépen elpakoltam, folyt.köv. majd ott.


Ja, és rajzolgatós kedvem is volt ma, úgyhogy lerajzoltam a mintáját is, mert az nem volt meg. Íme:



E késői órán már nincs energiám le is írni, de ha szükséged van rá, írj, szivesen lepötyögöm az elkészítés menetét.



9 megjegyzés:

  1. Jó lesz az a nyaralás, és remek a szabadidős tevékenységedhez ez a virág is! Mikor lesz okítás horgolásból?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyár? Szárszó? Egy horgolós, csajos hétvége?

      Törlés
  2. Hű! Most komolyan! Tök gyakori vásárló vagyok a Reánál, mégis már ez a 2. fonal, amit használsz és nekem meg elkerülte a figyelmemet.
    Nagyon szép virágok lesznek!

    Virágos kendő készül belőle?

    Kellemes láblógatást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Pont most voltam náluk. Van is éppen ilyen fonaluk.Igen, stóla szerüség lesz.

      Törlés
  3. Thank you for sharing this beautiful pattern.

    VálaszTörlés
  4. What a beautiful pattern, thanks for sharing the diagram with us.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Jeszizsu!

    Nagyon tetszenek a munkáid! Én kezdő horgoló vagyok...
    Elkezdtem ezt a gyönyörű sálat horgolni (lányom szeretném meglepni vele)
    de elakadtam, úgy gondolom, hogy a szirmokat külön-külön kell meghorgolni.de nem akar sikerülni. Kérhetnék egy kis segítséget? Hálásan köszönöm!! Szép estét! Angéla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Angéla! Megpróbálok segíteni, remélem érthető lesz.
      Szóval a szirmok két körben készülnek. Először is a munka harmadik körében, ahol a háromráhajtásos pálcák vannak, minden negyedik háromráhajtásos után következik 10 láncszem. A következő, egyben befejező körben ezekre a kis láncszemhurkokra kerülnek az egyráhajtásos pálcák (7erp, 3lsz, 7erp. Így alakulnak ki a szírmok. Remélem tudtam segíteni.

      Törlés
  6. Kedves Jeszizsu!!

    Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Este neki is ugrok.... :)
    Szép napot
    Angéla

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...