2013. január 6.

Négy barátnő - négy bödön

... vagy mi ez? ... A lányok rögtön papír zsebkendő tartónak szánták. Végül is, én is erre használom a hasonló kis tartómat ... meg vacak-tárolásra.


 Karácsonyi ajándékocskák, pont annyi, amennyit egy barátnő ad a barátnőjének a saját keze munkájából ... szerintem.
A jópofa az, hogy amikor csináltam, Rékával azon merengtünk, hogy melyik, melyikükhöz illik ... szerintünk.

Aztán amikor karácsony után volt egy kis "ötye", és egy igazolt távollét mellett hárman eljöttek hozzám, úgy döntöttem, hogy nem csomagolom be őket, csak kiraktam, szépen sorba a karácsonyfa mellé: "Küzdjetek meg érte, döntsétek el ti, melyik melyikőtöké legyen!" ... és akkor mindhárman olyan határozottan nyúltak a nekik szánt után, és olyan határozottan mondták, hogy pont ilyenre vágytak ... hogy egész ellágyultam.

Most már csak azon rágódom, hogy eláruljam-e, hogy melyik a maradék ...?
És vajon Zsuzsi azt választaná? 
Egyáltalán tetszetős az a negyedik?
Mondjuk ... én meg azt választottam volna ... és én is Zsuzsi vagyok ...

Te melyiket választanád?




Ezer éve barátnők vagyunk ... és mégis milyen különbözőek ... és ez így szép ...



7 megjegyzés:

  1. A fekete-lila-fehér legyezőmintásra szavazok! :)
    Egyébként nagyon kedves gesztus volt tőled,hogy ezzel lepted meg őket.Én is saját "termékkel" kedveskedtem az enyémeknek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves a blogod, csendben nézegetem....Nekem is vannak évtizedes barátnőim, olyan jó saját készítésű ajándékot adni nekik... :)

    VálaszTörlés
  3. Hola! Gracias por visitarme!
    Tienes trabajos muy bonitos!
    Saludos!

    VálaszTörlés
  4. Was für schöne Dinge.
    Um immer wieder mitzulesen / mitzuschauen / mitzuhäkeln habe ich Ihren Blog abonniert.
    Ich freue mich schon auf die zukünftigen Ideen.
    Liebe Grüße
    WaltraudD

    VálaszTörlés
  5. So pretty! I love them all!

    TracyAnn from www.crochethappy.com and http://asktracyann.crochethappy.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...