2013. március 5.

Inspirálódtam

... Na jó, ez azért némileg túlzás. Gyakorlatilag semmi önálló ötletet nem tettem hozzá az eredetihez ... azt hogy két színből készült egy helyett, a kényszer (fonalhiány) szülte. 


Annyira megtetszett Annás "esze tokja", hogy jól lenyúltam. Mentségem, hogy ő is az "ingyen minta" kategóriába sorolta, hogy mondtam (írtam) is neki, hogy nagyon tetszik és válogatom már a gyöngyfonalakat (merthogy abból van), és nagy szükségem is volt már egy papírzsepi tartóra (mert én azt tartom benne, mert nekem kisebb "eszem" van) mert már nagyon unom, hogy minden táskám és zsebem tele van zsepi-szösszel.


Úgyhogy igen, loptam-csórtam-koppintottam, olyan valakitől akitől érdemes, mert csoda szép dolgokat talál ki és valósít meg. Nézzen körül nála mindenki, aki szépet akar látni!



10 megjegyzés:

  1. Nézem is!!!! Szép lett az "eszed tokja", bocs, de elmentettem a "majd egyszer megcsinálom" kedvencek közé.

    VálaszTörlés
  2. Eine gute Idee und hübsch gemacht.
    Ich habe auch Tatütas gemacht, in einer anderen Form, aber Deines gefällt mir auch sehr gut.
    Liebe Grüße
    WaltraudD

    VálaszTörlés
  3. muy original! un besito.maria:)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett :) És aminek a leírása olvasható a blogomon, az "szabad préda", azért mutatom meg, hogy más is megcsinálhassa. Úgyhogy csemegézz nyugodtan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! És tényleg nagyon praktikus zsepinek is.

      Törlés
  5. so creative! and beautiful :-)

    VálaszTörlés
  6. This is beautiful. We have a link party called Wednesdays Adorned From Above Blog Hop and would love to have you share this and any other posts with everyone. It runs from Tuesday night through midnight Sunday. Here is the link to the party.
    http://www.adornedfromabove.com/2013/03/wednesdays-adorned-from-above-blog-hop.html
    We are also having a giveaway this week for a $50.00 Target Gift Card, so head over to enter.
    We hope to see you there.
    Debi and Charly @ Adorned From Above

    VálaszTörlés
  7. Wow...............Awesome!!!!!!!!!!!!!!! Loved the idea.
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...